Zwroty Reklamacje Wymiany

1. Zwroty Reklamacje Wymiany

Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem pocztą polską s.a na adres wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 . Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem lub za pomocą paczkomatów.

Zwroty wysyłane na inny adres niż wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 nie będą odbierane, nie ponosimy odpowiedzialności za ww. paczki zwrotne.

Nie ma możliwości zwrotu oraz wymiany towaru zakupionego w sklepie online w sklepie stacjonarnym! 

Klient jest zobowiązany do poinformowania sprzedającego o wadzie bądź ubrudzeniu towaru lub o pomyłce w zamówieniu w ciągu 24 h od dnia odebrania przesyłki. Po tym terminie zwrot oraz reklamacja  nie zostanie pozytywnie rozpatrzona. 

PAMIĘTAJ! NA ZWROT TOWARU MASZ 14 DNI OD DATY ODEBRANIA ZAMÓWIENIA!

Wymianę towaru na inny rozmiar bądź model realizujemy w terminie do 14 dni. ( zazwyczaj wszystkie wymiany są realizowane w ciągu 7 dni)

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (zapach proszku, zapach użytkowania, zapach perfum, odbarwienia w okolicach pach) należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 wraz z paragonem/dowodem wpłaty, wszystkimi metkami i dołączonym formularzem zwrotu.

Koszty wysyłek ponosi kupujący. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.

Towary nie użytkowane wedle zaleceń producenta które znajdują się na matce ubrania nie podlegają reklamacjii.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Uwaga. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny oraz paragon/dowód wpłaty. Przesłanie błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu wszystkich poniesionych kosztów przez klienta w razie pozytywnego rozpatrzenia zwrotu towaru.

Nie wykonujemy zwrotów środków na konta zagraniczne.

Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

Koszty poniesione za zwrot wadliwego towaru ponosi kupujący, natomiast sklep jest zobowiązany ponieść koszty odesłania towaru bez wady do klienta.

w przypadku wykonywania zwrotu TWISTO prosimy o wpisanie w formularzu zwrotu w miejscu DANE DO PRZELEWU " PŁATNOŚĆ TWISTO " ORAZ DATĘ ZAKUPU. 

 

2.  DARMOWA Wymiany

 WYMIANA TOWARU ZAWSZE JEST DARMOWA ! 

 W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w uwagach wpisując „wymiana zamówienia nr ... ” wybrać formę dostawy " Wymiana - rozliczenie wcześniejszego zamówienia" prosimy nie opłacać zamówienia na wymianę ponieważ zostanie rozliczone z wcześniejszym zamówieniem, prosimy pobrać i wypisać wedle wzoru formularz wymiany . Zapakowane starannie produkty należy odesłać na adres: Łaziska Górne 43-170 ul. Wiejska 27

 DARMOWA WYMIANA POLEGA NA WYSŁANIU WYMIENIANEGO TOWARU BEZ KOSZTÓW WYSYŁKI DO KLIENTA, NIE ZWRACAMY KOSZTÓW PONIESIONYCH ZA ODESŁANIE WYMIENIANEGO TOWARU ( opłata poniesiona za odesłanie towaru NA Poczcie Polskiej)  DO SKLEPU WWW.WYSPAMODY.PL 

 

Pobierz formularz zwrotu        Pobierz formularz reklamacji        Pobierz formularz darmowej wymiany