Darmowa dostawa od 299 zł

Kategorie
PL EN
PLN EUR

REGULAMIN ZAKUPÓW

 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego www.wyspamody.pl jest firma wyspa mody izabela biełka ul. Mickiewicza 7a/2 Łaziska Górne 43-170 NIP: 9542626634 REGON: 364818900

 

2. KONTO

  1. Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
  2. Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta.
  3. Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, otrzymywania powiadomień dotyczących statusu zamówienia, udział w konkursach, otrzymywanie newsletterów.

 

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym:

      a) założenie konta z loginem i hasłem

      b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest   wypełnienie formularza zamówienia.

  1. Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
  2. Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT.
  3. W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
  4. Sklep www.wyspamody.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
  5. Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
  6. Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
  7. Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień jeżeli klient nie skontaktuje się ze  sklepem w celu połączenia zamówień złożonych na www.wyspamody.pl 
  8. Klient który nie odebrał zamówionego towaru i nie wywiązał się z warunku regulaminu który został przez niego zatwierdzony podczas składania zamówienia w sklepie online automatycznie przez system zostaje oznaczony jako nie rzetelny klient co wiąże się z anulowaniem każdego kolejego zamowienia zlozonego na wyspa mody butik. oraz zostaje automatycznie wyslane do klienta pismo windykacyjne z obowiazkiem zapłaty kosztow dostawy nieodebranego zamówienia. Jeśli klienta skontaktuje się ze sklepem i wyjaśni oraz pokryje koszty wysłania nieodebranego zamówienia może ponownie składać zamówienia bez ryzyka anulowania.
  9. Jeżeli w karcie produktu sprzedawca podał obowiązek wyboru koloru towaru przez klienta a klient nie opisze koloru w uwagach zamówienia, kolor towaru zostaje wysłany losowo. 
  10. Produkty sprzedawane w sklepie www.wyspamody.pl nie są objęte gwarancją producenta.
  11. Klienta nie może wykorzystać indywidualnego kodu podarunkowego nadanego przez Sklep w opcji płatności TWISTO 
  12. Promocje nie łącza się , kody rabatowe nie obejmuje wyprzedaży 
  13. Do zamówienia automatycznie doliczana jest opłata za przygotowanie przesyłki  ( materiały potrzebne do spakowania oraz wysłania przesyłki) 
  14. Czas wysyłki może być wydłużony jeśli w karcie produktowej zamawianego produktu jest informacja odnośnie wydłużenia terminu wysyłki. 

  15. O wszystkich nieścisłościach w zamówieniu klient jest zobowiązany poinformować sklep 24h od odebrania przesyłki. 

  16. Towar na wymianę w przypadku pomyłki zamówienia jest wysyłany do klienta po wcześniejszym odebraniu przesyłki zwrotnej od klienta. 


  17. Wszystkie wymiany są wysyłane do 14 dni od daty odebrania przesyłki zwrotnej. 

  18. W przypadku błędnie opisanego towaru którego stan jest niezgodny z rzeczywistością lub błędnie wprowadzonej ceny towaru nie adekwatnej do rzeczywistej wartości, sklep zastrzega sobie możliwości anulowania zamówienia z takowym towarem. 

4. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
  2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy
  3. Płatność za pośrednictwem serwisu płatniczego PayPal
  4. płatność za pośrednictwem serwisu płatniczego przelewy24
  5. płatność za pośrednictwem serwisu Imoje 
  6. płatności odroczone TWISTO
  7. Za paczki pobraniowe zawsze możesz zapłacić kartą. 
  8. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro
    • PayPal
    • Przelewy24
    • Przelew tradycyjny
    • IMOJE
    • TWISTO

 

5. TERMIN PŁATNOŚCI

  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 24h od zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
  3. W przypadku promocji i wyprzedaży klient jest zobowiązany dokonać płatności w czasie 1h od zawarcia umowy sprzedaży. Po przekroczeniu tego czasu umowa (zamówienie) zostaje anulowana z winy klienta. Procedura jest zaprogramowana systemowo automatycznie i ma na celu zapobiegać blokowania towaru w trakcie wzmożonego ruchu na stronie. 

 

6. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

  1. Wysyłka następuje w ciągu 3-6 dni dni robocze za pośrednictwem przewoźnika in post. 
  2. W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą płatniczą w/w dni robocze nalicza się po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy.

 

7. DOSTAWA ZAMÓWIENIA

  1. Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika firmy kurierskiej.
  2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Dostawa i płatności” oraz w trakcie składania Zamówienia.
  3. Nie ma możliwości odbioru osobistego.
  4. Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-6 dni robocze (zgodnie z umową z firmą kurierską).
  5. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
  6. DARMOWA WYMIANA ZAMÓWIENIA JEST WYSYŁANA KURIEREM IN POST - nie obowiązuje paczkomatów oraz jest dostępna tylko na terenie Polski. 

 

8. REKLAMACJE I ZWROTY ORAZ WYMIANY

  1. Wszelkie reklamacje i zwroty należy składać poprzez przesłanie wypełnionego formularza pocztą na adres reklamacji lub odesłać na adres wyspa mody izabela biełka ul. Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170. Zalecamy wysyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pomocą paczkomatów. Nie przyjmujemy zwrotów w sklepie stacjonarnym zakupionych w sklepie online.
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (zapach proszku, zapach użytkowania, zapach perfum, odbarwienia w okolicach pach) należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 wraz z paragonem/dowodem wpłaty, wszystkimi metkami i dołączonym wypełnionym formularzem zwrotu. Nie przyjmujemy zwrotów w sklepie stacjonarnym zakupionych w sklepie online.
  3. Zwroty wysyłane na inny adres niż wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 nie będą odbierane, nie ponosimy odpowiedzialności za ww. paczki zwrotne. Nie przyjmujemy zwrotów towarów zakupionych w sklepie internetowym w sklepie stacjonarnym. 
  4. Koszty wysyłek ponosi kupujący.
  5. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu znajdującym się na stronie www.wyspamody.pl.
  6. Sprzedawca odsyla wadliwy towar do producenta nie pozniej niz 14 dni od daty odebrania reklamowanego produktu, producent reklamowanego produktu ma 14 dni na usuniecie wady produktu, wymiane na nowy produkt lub calkowity zwrot gotowki. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny/zwrotu oraz paragon/dowód wpłaty. Przesłanie błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.
  7. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
  8. wymiana towaru na inny model lub rozmiar ZAWSZE JEST DARMOWA
  9. Nie wykonujemy zwrotów środków na konta zagraniczne.
  10. Koszty odesłania przez klienta niezgodnego towaru za aukcją sprzedażową ponosi sklep 
  11. Zwroty Twisto są rozliczane przez dział księgowości do 14 dni od daty przyjęcia przesyłki zwrotnej. 

  12. Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.

 

9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może przesłać pocztą polską na adres izabela biełka ul.Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170. (wyjątkiem jest bielizna oraz towar przeceniony [objęty promocją KODEM rabatowym], który nie podlega zwrotowi).
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). - sklep zwraca najtańszą formę wysyłki dostępną na stronie. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, bądź nr rachunku bankowego podany przes klientacna formularzu zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zakupu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
  4. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania (zapach proszku, zapach użytkowania, zapach perfum, odbarwienia w okolicach pach) należy go odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać na adres sklepu: wyspa mody izabela biełka Wiejska 27 Łaziska Górne 43-170 Koszty wysyłek ponosi kupujący. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem zwrotu, wszystkimi metkami.

 

10. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń.
  3. W przypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.

 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

 

OBJAŚNIENIE:

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta Klienta.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia.
  4. KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych nie będąca przedsiębiorcą.
  5. KONTO – Usługa elektroniczna z przypisanym loginem i hasłem w której zapisane są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  6. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna świadczona przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
  7. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  8. SPRZEDAWCA– izabela biełka ul Mickiewicza 7a/2 Łaziska Górne 43-170 ( www.wyspamody.pl )
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  10. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.