Kup teraz i zapłać do 30 dni

Darmowa dostawa po przelewie od 299 zł! Darmowa wymiana! 

PL EN

Częste pytania klientów - znajdź odpowiedź

ZAMÓWIENIA 

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 6 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową oraz sms z informacją o zmianie statusu oraz linkiem do sledzienia przesyłki. 

2. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane od 3 do 6 dni roboczych od momentu jego złożenia. ( jeśli w opisie karty produktowej nie widnieje wydłuzony czas realizacji , badź preorder ) 

3. Co zrobić w przypadku kiedy otrzymałam/ em niezgodne zamówienie?

Gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś na adres: wyspamody.kontakt@gmail.com. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar. 

4. Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł , zawsze możesz również skozystać z DARMOWEJ WYMIANY na inny produkt bądź rozmiar.  

5. Czy mogę połączyć zamówienia?

Niestety nie.  Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.

6. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia anulowane są automatycznie przez system sklepu w przypadku nie odnotowania płatności za zamówienie. Jeżeli opłaciłaś zamowienie przelewem tradycyjnym - koniecznie poinformuj nas drogą mailową pod adresem wyspamody.kontakt@gmail.com o dokonaniu płatności. 

7. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres wyspamody.kontakt@gmail.com podając numer zamówienia oraz dane Klienta lub dzoniąc na BOK pod nr 537941806

Wysłanie wiadomości poprzez Social Media nie gwarantuje anulowania zamówienia.

8. Jak mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj po przez e-mail wyspamody.kontakt@gmail.com wyslij swoje dane na jakie zostało złożone zamowienie oraz nr zamówienia , przeslij produkt który chcesz wymienić oraz na jaki chcesz wymienić .

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

1. Czy będzie dostępny jeszcze dany model?

Najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji, gdy dany produkt nie jest dostępny, to zapisanie się na naszej stronie www.wyspamody.pl na powiadomienie o produkcie. Otrzymasz wiadomość e-mail, jak tylko pojawi się on ponownie w sprzedaży.

2. Nie opłaciłam/ em Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym złożenie zamówienia został do Ciebie wysłany nr konta bankowego z instukcją jak dokonać opłaty za zamówienie, dodatowo do godziny od złożenia zamówienia otrzymasz maila z linkiem do dokonczenia płatności. 

 

INNE CZĘSTE PYTANIA 

1. Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/- 2/3 cm. 

2. Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, możesz odstąpić od umowy zakupu do 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę, oraz zawsze możesz skozystać z DARMOWEJ WYMIANY info ( 

Wypełnij formularz zwrotu/wymiany i odeślij paczkę do nas.

3. W jaki sposób mogę odesłać paczkę ze zwrotem?

Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska.

Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

4. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?

Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.

5. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności bądź poprawności nr konta zamieszonego na formularzu zwrotu. 

6. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.

7. Jak mogę złożyć reklamację?

W przypadku odebrania paczki z uszkodzonym towarem , koniecznie niezwłocznie wyślij do nas zdjęcia uszodzenia mailowo - wyspamody.kontakt@gmail.com

Po odebraniu twoje zgłoszenia odeslij towar na adres magazynu zwrotu wyspa mody 

8. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię mailowo.